Thursday 29 December 2011

:: kAwAn ::


selamat menjenguk blog sye :)


hye peeeeps smuaaa..
salam sayang salam rindu dari saya...
i love u smuaaaa <3

 entry kali niey nk cerita pasal kawan lagi sorang yang saya jumpa kat swimming pool..

*adam*
gambar di atas too adalah adam :)
atau nama sebenarnya hilmy..
dye niey baik la gakk..
hari-hari wajib text kowt..
smpai kadang-kadang topap dye kering laa..
sebab sya punya pasal..
selalu gak sye cerita-cerita dngan dye..
sporting la dye nieyyy :)

hari too adalah saya tengah bad mood..
saya terhantar mesej mungkin boleh menyingungkan perasaan dye gak..
cepat-cepat saya coll dan meminta maaf..
sebab rasa bersalah sangat-sangat..

sekarang pun kami still msej walaupun jarang-jarang..
sebab ???
x taw lah...
:)




*angah dan saya*

*saya,aiman dan majidah*



gambar niey adalah adk sye.. yang pling sye syg sngt-sngt..
kalau sye susah ataupun senang dye sentiasa ada dekat dengan saya..
saya hepi dapat adik cam dye..
yang mampu layan sye mcm sahabat dye :)

No comments:

Post a Comment