Friday 30 December 2011

:: dAlaM dUkA AdA SuKa ::

selamat menjenguk blog sye :)

hye peeeeeeps smuee :)

assalamuailaikum... < x jwb berdosa>


entry kali niey sye nk luahkan apa yang terpendam..
bukan saja-saja nak suka cter..
tapi x tahu nak cter kat sape lagi..
kat mak nan ayah ??
kat adik ??
kat kawan ??
sbb too saya plih nak cter kat blog gak ><
sbb x ade sape yng phm dn akn fhm..
perasaan saya  saat ini...

saya  baru saja lepas menangis saat saya menulis blog niey..
nak tahu sebab apa ??
perasaan saya di tolak oleh seorang hamba Allah..
mungkin dye pown terkejut nan kejujuran perasaan saya pada dye..
saya tidak sangka akan di tolak secara mentah-mentah..
saya tahu soal hati dan perasaan takkan mampu di paksa secara serta merta..
saya hanya insan biasa x kan lari dari perasaan sedih dan kecewa..


maaf la  saya rasa sangat-sangat bersalah sebab sembunyikan perasaan dekat awak..
saya dah cuba buang perasaan sayang dan sukakan awak.. tapi saya x mampu..
kalau hari-hari saya text awak kat dalam telefon..< aty sye gembira sangat-sangat>
bersembang dengan awak dalam telefon..< aty sye berdebar-debar saat cakap dengan awak>
itulah sebabnya  saya JATUH HATI dengan awak..
mungkin kita x di takdirkan bersama..

sedih too memang la sedih tapi nak buat macam mane da x ada jodoh..
saya doakan awak bahagia..< aminnnn>
sayanglah seseorang sepenuh hati..
mungkin ada balasan yang lebih baik Allah nak bagi dekat kita kan ??
dye admirer saya yang kedua <3
huhu...

p/s: doakan orang yang kita sayang bahagia kita dapat tersenyum dengan kebahagiaanya..
      bila kita ingat dye kita doakan kesejahteraan dye dan tersayang..
      doa kita mungkin di kabulkan oleh Allah S.W.T :)
      insayallah.. kita akan mendapat rahmat dari illahi..

No comments:

Post a Comment