Monday 22 July 2013

:: dUgAaN kEtIkA bElAjAr ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

maaf lama x update blog.. serius rindu sangat nak berbicara dalam blog mcm dulu..
saya ada sedikit tugas nak di buat almaklum sebagai pelajar kena laa siapkan tugas di beri..

Saya serius memang rindukan dia walaupun dah lama x contact each other.. hari too ada laa sekali dua saya call dia n dia angkat mcm nak tak nak jeap mybe dia bosan kowt bila ckp nan saya niey.. tpy nk wat mcm mana aty kena redha jeap laa.. minta no adk dia.. sbb nset BB kesayangan terjatuh n ilang sekelip mata.. soo saya minta balik no kawan lama-lama sebab kena pakai no baru laa..

tapi daa lama x sembang rasa lain mcm.. sebenarnya hati saya daa give up.. saya fokus nan kerjaya saya sbgi student KOLEJ KOMUNITI SELAYANG.. klau dia baca saya cuma mampu tersenyum :)
awk memg selalu ada dlm ingatan saya sbb awk laa sahabat saya ><
andai kata kita x jumpa ag lps niey kenanglah saya dlm doa awk..
saya sentiasa doakan kebahagiaan awk :)


No comments:

Post a Comment