Sunday 14 July 2013

:: KoLeJ kOmUnItI sElAyAnG ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

HYEPPPP PEEPS SEMUAAAA...
SIHAT X ??
MAAF LAMA X UPDATE BLOG KESAYANGAN DHIA NIEY..
SBB DHIA DAA SMBG STDY BALIK..
AT KOLEJ KOMUNITI SELAYANG..
AMBIK BIDANG FESYEN DAN PAKAIAN..
DALAM HATI NAK JADI HATTA DOLMAT..
SEBAB DIA SUMBER INSPIRASI DALAM DUNIA FESYEN..

kehidupan di kolej sgt-sgt berbeza dari kehidupan di sekolah..
mula-mula masuk culture shock kejap...
hehehe... tapi sekarang sudah biasa...

okeyh... first time duduk rumah sewa..
kira mcm asrama laa.. hehehe..
memang seronok.. housemate yg sporting..
dalam asrama too saya tinggal dengan group fesyen dan animasi..

pasal kelas dan pembelajaran..
memang seronok..
assigment pertama saya sudah terima..
buat dengan kesungguhan..
saya ada kelas pola asas,sampeling, dan ilustrasi..
dan juga kelas agama, pengajian am, dan english class..

kelas saya mempunyai 22 pelajar pmpn dan 2 org pelajar lelaki..
soo.. memg happening kelas kami semua...
nty saya smbg cerita lagi keyh..
sbb nk siapakan assigment dulu..


                                                                     LOT'S OF LOVE
                                                                          ~ DHIA~

No comments:

Post a Comment