Thursday 7 November 2013

:: menangis dan terus menangis ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)


 hyep peeps semua..
saya rindu kalian..
pernah tak peeps semua ada perasaan dekat seseorang tpi dia anggap kita hanya kawan dia ?

begitulah yang dhia rasa sekarang niey ! dia kawan dhia..
dhia sayang at dia... dhia tak nak kehilangan dia dalam idup dhia...
cuma dhia x boleyh tipu dhia sendiri laa..

tiap- tiap malam dhia rindu dia..
tip-tiap mlam dhia tunggu dia..
liyana selalu cakap dhia perlu sabar menghadapi dia :)
liyana kata dhia terlalu berikan dia muka...
dhia sabar layan dia sebab dhia sayangkan dia sangat-sangat...
hanya awk d aty saya...


awk,
saya tetap menanti awk !
even awk pergi dari idup saya !


                                                                                          LOT'S OF LOVE DHIA :)

No comments:

Post a Comment