Thursday 7 November 2013

:: SaHaBaT vS cInTa ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

hyepp peeps semua :)
dhia minta maaf sangat-sangat sebab sekarang jarang nak share cerita nan korang...
mungkin ada yang terlalu sulit untuk dhia kongsikan...

*I LOVE HIM*


kali niey dhia nak cerita pasal persahabatan dhia nan capital z :)
mungkin semua masih  ingat siapa capital z d aty dhia an ??
dhia still kawan dengan dia tapi sekarang dah jarang text at nfone..
text pown dekat facebook...
dhia x kisah... sebab dia tetap buat dhia happy walaupun kami kawan sahaja...
mungkin dia sukakan dhia dalam diam...(perasaan dhia jeap )
dhia tetap tunggu dia sampai dia betul-betul terima dhia :)
dhia terlalu sayangkan dia...
kalau laa aty dhia boleyh bercakap mesti dia kata mcm niey ~jangan seksa saya ag saya x mampu tanggani awk dengan ujian ini ~
tapi dhia mampu bersabar selagi boleyh..
dhia x kisah sangat sebab dhia dah jumpa dia :)
walaupun tak tegur tak bercakap...
sebab dhia datang sana tanpa apa-apa sebab ><

abah dah tahu pasal saya nan dia..
mungkin restu yg abah bagi dapat mengeratkan lagi persahabatan antara saya dengan dia :)
kalau kamu suka dia selalulah berdoa semoga pintu hatinya terbuka :)
insyaALLAH kalau kami d takdirkan bersama pasti ada JALANYA..
sabar itu penting... tunjukkan kesungguhan yang kamu benar-benar sukakan dia..

saya sayang awk :)
mulakan persahabatan kita macam biasa...
saya akan tetap tunggu awk..
walauapapun berlaku...
saya hargai persahabatan kita niey !


                                                                                                            LOT'S OF LOVE
                                                                                                                   - DHIA -

No comments:

Post a Comment