Sunday 1 January 2012

:: 1.1.2012 ::

selamat menjenguk blog sye :)

hye peeeeeeeeeps smueeeee :)
salam tahun baru 2012....


saya mintak maaf jarang-jarang update blog sbab nak fokus pada kpp test yg akn berlangsung pada hari esok :)
sbb too saya kena ulangkaji mulai hari ini :)
saya x mahu ulang banyak kali ujian too..

ok first entry di tahun baru ini adalah sebab saya bersyukur kerana Allah S.W.T telah memberi saya kesempatan untuk terus bernafas di muka bumi ini..
bila-bila fikir balik saya masih di beri kesempatan dan peluang untuk terus berjaya dalam hidup..
sekarang saya dah tingkatan 6 ATAS so sekarang saya dah jadi senior untuk tahun ini di SMK PUNCAK ALAM.. x sabar nak masuk sekolah tinggal 3 hari lagi :)

semoga tahun lepas terus menjadi kenangan yang terindah dalam hidup saya..
tak kira yang manis,pahit semua harus di ingati.. supaya tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya..
insayaallah..

azam tahun baru mestilah ada..
setiap tahun mesti ada..
kalau ada dapat laksanakan lagi bagus kan..
mesti sedap dengar sikit kan..
tapi azam tahun lepas yang x tercapai cuba-cubalah capaikan walaupun dah masuk tahun baru..
betul x??

azam saya tahun ini fokus dengan stpm..
x nak main-main lagi dalam kelas..
janji dengar cakap umie dengan abah..
janji tak malas-malas buat homework mcm selalu..
sempurnakan diri sebagai muslimah..
fokus dengan cita-cita dulu..
baru cintak ??
telefon buat sementara waktu ketepikan dulu..
internet untuk cari bahan-bahan yang berkaitan dengan pelajaran..
no more facebook..
no more twitter..
but yes is sucsess :)

~aminnnnnn ~

x nk lah janji lbih tapi x buat pun..
saya kena mula dari sekarang..

p/s: do it for ur self..
      nobody can help u..

No comments:

Post a Comment