Friday 31 May 2013

:: lOvE tHiS MoMeNt ::

selamat menjenguk blog sye :)

ASSALAMUAILAIKUM..
mood hari niey ??
ceria tak ??
kalau tak ceriaa..
senyummm laa walaupun tengah sedih...

HAri KHAMIS kena tinggal sowang-sowang dekat umah..
sebenarnya dah selalu kena tinggal tapi rasa bosan dan takut..
percaya tak korang semua ??
saya bukak lampu walaupun time too 12 TENGAH HARI..
entah apa yang di takutkan oleh saya..
sebenarnya umie balik kampung dengan AIman adik bongsu saya..
abah kerja.. angah pulak dekat matrik..
kebiasaanya kalau tinggal sowang-sowang
abah tak bagi bukak dapur...
soo kena laa makan apa yang ada..
saya pulak yang selalu lapar niey
pergi laa kedai beli roti nan air :)
tpap celcom RM 5..
sampai umah call umie sebab ada miss call..
biasa laa ank kesayangan...<chewah >
call dauz..
mula-mula acahkan dia suruh beli makanan at saya..
rupa-rupa betul-betul dia beli :)
siap hantar ag..
terima kasih laa awk muhd firdaus :)
sanggup susah payah antar dekat saya..
saya makan taw..
dia beli nasi sup ikan nan sayur..
dah macam orang sakit pun ada..
 petang abah balik beli makanan ag..
mee goreng ketiau goreng nasi cecah sambal ikan keli
malam dating nan abah :)
mula-mula fotostat keputusan peperiksaan dan i/c
lepas too hantar pesanan kat umah nabila
n then g space u8
tengok wayang cerita KIL..
best laa gak..
tapi x suka ada pmpn at belakang tak hbis-hbis membebel..
abah buat isyarat tgn at saya..
saya senyum jeap rr..
sebelah saya ada sorang lelaki duduk..
he alone :)
biasa jeap..
x tegur pun sbb abah ada < takut dauz jelez >
balik.. makan.. gosok baju nak balik kampung esk :)


panjang lak cerita niey..
semoga jumpa lagi..

lot's a love
DHIA cumel..

No comments:

Post a Comment