Friday 17 May 2013

:: MuHd FiRdAuS ::

Selamat Menjenguk Blog Saya :)


Assalamuailaikum...
maaf lama tak update blog...
sebab broadband adik tengah guna..
saya baru saja tamat peperiksaan  STPM :)
alhamdulillah keputusan peperiksaan STPM yang saya terima saya redha..
sebab ALLAH lebih tahu yang mana terbaik untuk saya :)
HARAP JANGAN PUTUS ASA !!
saya tengah menunggu untuk sambung belajar pada masa akan datang.. <doakan ea >


SAYA NAK KONGSI CERITA DENGAN KAMU SEMUA HARI NIE :)
HARAP KAMU-KAMU SEMUA SUKA :)




*MUHAMMAD FIRDAUS*
10.2.1992
DIA adalah kawan lelaki saya satu-satunya sekarang..
saya sudah mengenali dia dekat 1 bulan 2 hari :)
kami dah jumpa pada 12.mei.2013 :)


OKAY-OKAY SEMUA NAK TAHU PASAL DIRI DIA KAN-KAN ?? <wink-wink>

NAMA PENUH : MUHD. FIRDAUS BIN MUHD. FAUZI <dauz>
UMUR : 21 TAHUN < beza setahun jeaaa >
MAKANAN KEGEMARAN : APA-APA JANJI BOLEH MAKAN 
MINUMAN KEGEMARAN : APA-APA JANJI BOLEH MINUM
WARNA KEGEMARAN : UNGGU < perasan tak gambar dia >
ADIK BERADIK : 5 ORANG < dia anak pertama sama saya >
STATUS : SINGLE < boleyh laa kalau nak jadi gf dia >

MASA mula-mula saya kenal dia..
dia dulu yang tegur saya dekat BBM..
kami pengguna BB..
saya okay jeap laa.
kawan biar beribu kan ??
lama-lama kami mula OTP..
masa OTP laa kami mula jadi rapat..
perangai dia yang suka buat saya merajuk..
membuatkan saya selesa kawan dengan dia..
saya mampu jadi diri saya yang sebenar...
dia seorang yang agak lucu kadang-kadang.. 
kalau kamu semua nak tahu dia sangat susah nak marah orang..
susah nak lihat dia merajuk kea apa kea ??
selama kawan dengan dia baru sekali saya dengar dia menangis dalam telefon sebab saya..
maafkan saya buat awk menangis..
air mata lelaki kan sangat berharga awk an ??

dia selalu cakap saya comel bila tengah merajuk.. 
dia suka sangat bila saya dah start merajuk..
dia jugak laa tukang pujuk saya..
dia jugak laa tukang hiburkan hati saya bila saya tengah sedih..
dia jugak laa yang saya ada sekarang niey...
saya tak mampu ada orang lain selain dia...
saya sayang awk !!

tipulah kalau saya cakap saya tak dea pape perasaan dengan dia kan ??
suka sayang sebagai kawan too ada lah..
lebih dari too ??
mungkin belum masannya lagi laa..
biarlah MASA yang menentukan segalannya..
ramai teman-teman suruh saya nan dia ada special RELATIONSHIP..
tapi hati dia masih belum terbuka untuk sesisapa pun..
soo.. siapa yanga baca niey boleyh laa mengorat diaaa( >_<)

saya dah jumpa dia..
masa mula-mula jumpa agak malu jugak..
sebab dalam telefon lain luar telefon lain..
spend time satu hari dengan dia memang seronok sangat..
saya bawak kawan-kawan saya yang lain jumpa dia..
dia belanja saya :)
saya hargai sangat-sangat..
ramai yang cakap dia suka saya..
tapi saya menafikan sebab saya tak nak rasa syok sendiri laa..
saya cuma harap dia kawan saya yang terakhir.. :)



TO : AWAK mUhd.FIrdaus 
      




  TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI KAWAN SAYA YANG  SANGAT RAPAT..
  TERIMA KASIH JUGAK SEBAB SELALU ADA DI SAAT SAYA PERLUKAN AWK..
     SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT..
  JANGAN TINGGALKAN SAYA BILA AWAK DAH ADA GF NANTI..
   SEBAB SAYA NAK AWAK KEKAL JADI SAHABAT SEJATI SAYA..
 OUR RELATIONSHIP NEVER END UNTILL LAST BREATH...


                                                                                                       

        








No comments:

Post a Comment