Monday 17 June 2013

:: hAnGoUt ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

Hari niey saya nak cerita keseronokkan keluar walaupun last minute cofirm dengan drivernya HANNA :)

saya agak frust bila pagi-pagi cikgu yen antar mesej mengatakan ayah saya kata x jdy..
 bengang jugak laa.. menangis kowt tyme too..<sebaik azrien pujuk>kalau x dah lama cikgu too kena marah dengan saya.. hurmm.. menipu pun agak-agak laa..

nak jadikan cerita saya pun lepak lah nan azrien.. umie keluar dengan aunty as g tengok abg amri sakit dekat hukm.. sementara tunggu hanna bangun walaupun time too tidak laa berapa corfirm sangat.. hehehe.. saya pun bukak fb sambil layan azrien makan dan borak.. sebaik laa dia niey sabar dengan saya.. kalau tak dah lama kena marah agaknnya :)

hanna BBM jugak akhirnya.. alhamdulillah hanna bersetuju dengan syarat saya bayar duit minyak laa.. hehehe.. hanna ambik dalam 2.45 cm too laa.. n then g umah liyana.. tunggu dekat petron..
mula-mula cari carpark dekat ou.. tapi x dea.. FULL already.. last-last decide g the curve..
sebaik dapat parking :) mula-mula g tempah tiket wayang.. tengok movie AFTER THE EARTH..
n then g makan dekat macdonalds.. liyana belanja sikit laa.. makan ayam goreng.. kongsi nan azrien.. liyana beli nugget..masa dekat MCD too npk artis awi rafeal :) tegur dia.. boleyh tahan laa..

after makan ada laa somebody niey dtg at meja kami jual prefume.. is soo cheap but nice.. masing-masing x dea duit an :) just mmpu mencuba jeap laa.. ngee.. masuk wayang.. balik kami berpisah sekejap sbb azrien nak jumpa kawan dia.. hanna and ziera g toilet.. sementara too kami pusing-pusing.. hanna nan ziera g beli donut.. kami terus g carpark.. sebab takut sesat lak.. tungu diorang sampai terus balik.. memang best.. hehehe..

hantar liyana. then saya nan azrien.. sementara tunggu abah balik.. sembang nan azrien..
kelakar gak kawan dye too.. abah balik soal-siasat dekat diorang.. saya okeyh jeap.. hehehe..
abah bagi helmet diorang.. hehehe.. n then azrien balik.. saya pun makan :)

k laa.. panjang lebar lak.. cerita saya :)
semoga jumpa lagi... nanti dhia cerita ag keyh.. jaga diri dan jaga aty dan perasaan orang tersayang..


*liyana,saya dan azrien*

*liyana dan saya*

                                           

                                                                            LOT's OF LOVE
                                                                                   DHIA


No comments:

Post a Comment