Thursday 13 June 2013

:: aIr MaTa ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

HYEE PEEPS SEMUA

SAYA SEKARANG RASA NAK MENANGIS PUAS-PUAS BARU CERITA KAT KAMU SEMUA...


Permulaan cerita..

saya rasa sedih yang teramat :(
ada kawan tapi rasa macam tak ada yang peduli lagi soal saya !!

~awak~

saya dah tak tahu yang ke berapa kali saya menangis dan
 terus-menerus mengalirkan air mata ini tanpa henti..
saya dah putus asa untuk mendapatkan hati awk..
saya seolah-olah tidak wujud lagi dalam kehidupan awk..
saya sering mengingatkan diri saya untuk sabar dalam berusaha..
tapi saya dah penat awk..
hati saya berjaya awk tawan dan lukai dalam diam..
sakitnya ALLAH S.W.T.. sahaja yang tahu..
saya tetap sayangkan awak walaupun kerasnya hati awk untuk saya..

saya tak mampu jadi sahabat yang memahami perasaan awk..
saya hanya insan biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan..
mungkin saya tidak layak untuk memiliki awk..
hanya mampu tersenyum melihat awk dari jauh..
umpama emas di dalam balang kaca :(

saya cuma mampu berdoa dari jauh awk..
saya cuma mampu menunggu awk dari jauh..
jadilah diri awk yg DULU...

pengakhiran cerita

~sahabat~

terima kasih kerana menjadi sahabat untuk diri ini..
walau pun hanya sementara namun ku bahagia di sampingmu..
menjadi sahabat yang terbaik untuk dirimu..
menjadi penasihat tanpa rasa jemu..
tapi sayang kini kamu BERUBAH..
maafkan saya jika selama ini saya ada menyakiti perasaanmu..
mungkin sudah tiba masanya kamu meninggalkan diriku sendirian..
tanpa bantuan darimu lagi..

ku hulurkan salam persahabatan dari awal sampai pengakhiran..
namamu sentiasa terpahat di dalam hati kecilku..
sahabat hanya dirimu yang ku sayangi..
dari mula hingga ke hujung waktu =='


LAGU KHAS BUAT KAMU BERNAMA SAHABAT :)

NAJWA LATIF = SAHABAT

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku




                                                      LOT'S OF LOVE

                                                          ~ DHIA~








*kesedihan dan air mata*
adamhawa



No comments:

Post a Comment