Wednesday 12 June 2013

:: sAhAbAt ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

HYE !!
SIHAT TAK ?? <kalau sakit jangan lupa makan ubat keyh >
DAH MAKAN ??<ada yg diet kea >
CUKUP TAK CUTI REHAT ??<bagi yang cuti sekolah>
DAH SIAPKAN HOMEWORK YANG CIKGU BAGI ??
<awal-awal pertanyaan sebelum naik cuti>


PERSAHABATAN INDAH.. SEMOGA KEKAL PERSAHABATAN DENGAN KAMU SEMUA:)

*saya,nabila dan fatin*

*dia*

*saya dan liyana*

DIA DAN SAYA = PERSAHABATAN  :)

AWAK SANGAT BERMAKNA BUAT SAYA !!
walau apapun terjadi awk tetap sahabat saya..
saya tetap setia menunggu awak..
biarlah masa saja menentukan segala-galanya hubungan kita an ??


NABILA DAN SAYA =  SAHABAT SEJATI

BEB.. KO LAH PENASIHAT UTAMA AQ..
aq masih ingat kali pertama kita rapat..
aq sayangkan ko sangat-sangat !!
ko lah tempat rujuk aq..
ko lah tempat aq luahkan masaalah luar dan dalam perasaan aq..
aq bangga ada kawan macam ko..

FATIN DAN SAYA = KAWAN

BEB.. KO LAH PENASIHAT KERJAYA AQ..
jika aq tak rapat dengan ko bukan sebab aq tak suka kawan dengan ko..
mungkin kita tak sependapat dan tak sehaluan dalam kata-kata..
tapi kita tetap sahabat yang rapat.. aq sygkn ko gk !!
walau apapun terima kasih sebab jadi kawan aq :)

LIYANA DAN SAYA = TEMAN SEJATI

BEB.. KO LAH TEMPAT AQ LUAHKAN PERASAAN :)
rasa macam baru semalam aq borak-borak nan ko cakap pasal lesen..
sekarang kita rapat di sebabkan sesuatu pekara yang sama :)
aq harap ko tetap teman sejati..
sayang ko beb !!


JADILAH SAHABAT YANG SERING MENEGUR KESALAHANNYA..
AQ SAYANGKAN SAHABAT-SAHABAT AQ..
AQ MINTA MAAF KALAU AQ ADA SALAH BILA KITA BERKAWAN..
ADA KADANG-KADANG AQ TERMARAH TERKASAR BAHASA TERGURAU..
SEMOGA PERSAHABATAN KITA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT :)

P/S : to.. MY TRUE FRENZ..
                                        I MISS U ALL..
                                           nanti ada masa kita lepak dan keluar bersama keyh..





                                                                                                  LOT'S of  LOVE
                                                                                                         -DHIA-









No comments:

Post a Comment