Saturday 15 June 2013

:: neW DAy be nEw FrIeNdSHiP ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

Selama seminggu niey agak busy jugak tolong HANNA jaga butik DAMIA's..
pengalaman menyeronokkan.. ramai jugak custmer datang membeli :)
sebab kemungkinan besar saya akan kerja di situ minggu depan (>_<)
abah dengan umie macam bagi green the light.. huhuk..
soo kalau dah busy dengan kerja.. makan dan minum pun tak akan ingat kan ??
bukan too saya nak cerita..
saya dapat kawan baru lagi..
best laa jugak lepak dengan dia malam semalam.
.walaupun baru kenal.. dia tak malu nak jumpa saya..
hanna pun macam okeyh bila dia ajak jumpa.. just belanja minum jeap..
lepak-lepak dengan dia.. he so cute boy..
suka dia ?? entah.. tak dea perasaan sayang lagi cuma suka too ada rr.. :)
nama dia muhammad hazrien bin mohammad hanafiah.. umur 19 tahun.. adik beradik ada 3..
 apa lagi eh ?? tak byk sangat yg tahu.. hehehe..
too jeap laa kowt.. nanti-nanti saya update ag :)

*azrien*

                                                                                       LOT's OF LOVE
                                                                                              DHIA

No comments:

Post a Comment