Sunday 16 June 2013

:: NeEd SoMeOnE ::

ASSALAMUAILAIKUM.. Selamat Menjenguk Blog Saya :)

hyep semua.. sebenarnya hari niey nak luahkan something..
okeyh setiap manusia mesti tak lari dari sukakan someone rite ??
maaf kalau ayat saya agak berterabur laa..
sebab mata dah agak layu sedikit..
tapi gagahkan jugak untuk bercerita..
berbalik dari soalan tadi ??
saya memang ada sukakan someone tapi saya masih belum memilikinya..
susah nak cakap soal aty dan perasaan bila ada orang suka tapi macam tak jeap..
susah jugak bila kita selalu beranggapan dia sukakan kita padahal tak pun..
selalu dalam perhubungan mesti starting dengan sahabat.. tapi bila tak suka mula nak jadikan musuh laa. delete semua benda tentang dia laa.. tak pun ada yg kurang hebat too.. siap buang semua benda pemberian orang... hurm... kalau saya pulak tidak laa smpi mcm too sekali.. setakat marah too ada laa.. bila kita sukakan seseorang kita kena belajar menghargai kehadirannya.. lepas too kena banyak bersabar.. tak kira laa sampai jantung kita pecah kea.. hati kita menangis kea.. kalau nak tunjukkan kesetiaan masing-masing :)
tapi tak semudah too kita kena sayang seseorang :(
soo sesiapa yang kurang sukakan someone ada simpan perasaan dengan kamu lebih baik berterus terang dari menyakiti perasaanya tanpa anda sedari...
okeyh laa.. sampai sini dulu.. nanti saya sambung cerita lagi..
penat sebab baru balik dari keluar makan dengan abang afiq amin  dan family :)
good nitez (>_<)


                                                                   LOT's OF LOVE
                                                                         DHIA

No comments:

Post a Comment