Saturday 7 January 2012

:: hIduP BaRU, CaBaRaN bArU ::

selamat menjenguk blog sye :)

hyeee peeeps smueeee :)

salam sayang... ngeee <3

mesti awak semua yang sedang baca tertanya-tanya di manakah saya punya kekasih hati??
maaf buat masa niey kami dah sepakat untuk berkawan dulu..
kawan baik...

entry kali niey saya nak ctew pasal hidup baru saya sebagai pelajar STPM yang akan di ambil pada bulan november nanti. .


pelajar STPM kenalah kuat dari segi FIZIKAL dan MENTAL.
sekarang pun kenalah study smart bukan study hard k ??
saya rasa teruja sebab dapat kembali ke SMK PUNCAK ALAM..
perasaan mestilah bangga sebab dapat berpijak balik di muka bumi sekolah yang saya sayang..
tak kiralah dimana pun kita di campak didalam dunia ini..
janji terus mencari ilmu untuk keberkatan hidup..
ibarat pepatah mengatakan DIMANA ADA KEMAHUAN DI SITU ADA JALAN..
saya tidak akn mengulangi lagi peperiksaan seteruk pmr dan spm..
buktikanlah pada diri sendiri yamg kamu boleh usahakan mendapat 4A dlm STPM..
saya juga ingin menjadi contoh buat adik-adik saya yang lain..
tingkatkan usaha pasti berjaya..
jadikan azam sebagai pendorong..
saya takkan putus asa untuk terus CEMERLANG dan terus CEMERLANG dan terus HIDUP BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT..
inssayallah saya akn cemerlang di peperiksaan STPM 2012..

No comments:

Post a Comment