Sunday 15 January 2012

:: siApKn kErJa SeKOlaH ::

selamat menjenguk blog sye :)


HYE PEEPS SMUAAA :)
SALAM SAYANGGGG <3




entry kali niey ><
buat saya tak cukup tidur sementara waktu..


saya sebenarnya suka menangguhkan kerja sekolah yang cikgu sekolah berikan..
sampai di saat terakhir saya tak boleh berikan yang sekompletnya selalunya saya akan bagi excuse tanpa sebab kukuh..
saya harap peeeeps semua tak meniru perangai macam saya niey k ??


kerja sekolah memang penting sangat-sangat tahu tak ??
sebab kerja sekolah mampu buat kita faham apa yang di ajar oleh cikgu-cikgu kita di sekolah..
lagi satu sebab kita ada penyakit M  taw an ??


saya pown x mampu lawan penyakit malas saya..
bila dah penat mula lah nak tidur r.. bukak blog r..
bukak facebook r..buka twitter r.. bukak youtube r..
and macam-macam lagi lah kalau dapat broadband..
sampai kadang-kadang x ingat nak baca buku and siapkan kerja sekolah..


buatlah benda-benda yang tak berfaedah bila rasa macam x ada kerja..
padahal kerja sekolah tak langsai lagi..
bila masuk kelas banyak la alasan yang di berikan..


panjang lebar pasal topik niey..
huhuhu..
pesan saya kat adik-adik yang macam saya niey..
ubahlah tabiat too..
jangan malas-malas k ??
nak berjaya kena fokus dan siapkan homework ><




p/s: saya nak buat kerja sekolah dan hantar tepat pada waktunya..















No comments:

Post a Comment