Tuesday 17 January 2012

:: mY aDoPt sIsTeR ::

selamat menjenguk blog sye :)

hye peeps smuaa..
salam sayang salam kasih salam rindu dan salam satu malaysia..
assalamuailaikum.....<jawab dalam hati>




tajuk kali niey saya tujukan pada kakak angkat saya yang saya kenali sejak di tingkatan tiga..
walaupun kami tak pernah nak bersua muka.. tapi hubungan kami sangat-sangat akrab..
*kak HASLINDA ZAKARIA*




Ceritanya bermula begini.. saya dengan tidak tersengaja(sebenarnya sengaja gatal tangan) telah mengambil no telefon  kakak comel niey didalam telefon abang sedara saya.. dulu masa saya ambil no kakak niey sebab dia kekasih hati abang sedara saya.. too semua dulu masa saya di tingkatan tiga.. sekarang dah lain.. masing-masing hanya kawan biasa..
masa mula-mula saya kenal dia saya tak bagitahu nama sebenar sebab takut abang sedara saya marah.. tapi akhirnya terkantoi gak.. huhuhu.. :)
saya rileks jea bila abang sedara saya tahu.. saya harap dia tak kesah lah.. sebab kakak comel niey baik sangat-sangat.. suara dia macam keanak-anakan sedikit tapi memang comel sungguh bila berborak dengan dia.. dia niey  memang pemurah sangat-sangat.. sebab dia selalu memberi nasihat secara percuma walaupun acap kali saya tidak mahu mendengarnya..<i'm so sorry sister>  huhuhu.. :)
dia memang terhebat sekarang niey sebab seringkali menjadi pendengar yang setia tentang kisah saya.. saya berbangga sebab dapat kawan macam dia.. walaupun perbezaan umur kami hanya setahun..saya harap sangat-sangat hubungan persahabatan yang terjalin antara kami terus menerus kekal sampai akhir hayat.. hobi kakak comel niey adalah terus menerus menasihati saya antara saya sedar atau tidak.. kadang-kadang insaf jugak dengar nasihat kakak kesayangan niey..


p/s:  To My SpEcIaL  AdOpT sIsTeR
          I HOPE U BE SUCSES IN YOUR LIFE..
          I HOPE U HAPPY WITH BROTHER RIDZUAN :)
           I HOPE WE ALWAYS BE A GOOD FRIENDSHIP :)
            I HOPE U NOT FORGET ME ONE DAY :)
             




* I ALWAYS LOVE YOU UNTILL THE END*

2 comments: