Monday 2 January 2012

:: ShOpPiNg TyMe ::

selamat menjenguk blog sye :)


SALAM...
HAI..
SIHAT KE SAKIT ??
KALAU SAKIT PERGI JUMPA DOKTOR AMBIL UBAT K ??
KALAU SIHAT RAJIN-RAJINLAH BERSENAM SUPAYA BADAN TETAP CERGAS DAN MINDA MENJADI CERDAS :)


entry kali niey pasal shopping..
saya tahu ramai yang suka membeli belah di sana sini kan ??
janji duit ada..
baru lah boleh beli apa sahaja yang di inginkan dan yang di impikan..


sebentar tadi saya baru habis bershopping.. ngeee <3
duit ayah yang support kan ??
mula-mula pergi ke bank dulu..
keluarkan duit..
selepas too beli kasut adik lelaki saya.. <masih bersekolah >
dah too pergi beli kasut jalan pulak di the store untuk  saya dan adik saya <angah >
dah too g makan di warung area the store..
aiman makan nasi ayam, saya makan meggi goreng dan ayah makan roti canai..
selepas habis makan jalan-jalan lagi pergi ke EoN rawang..
mula -mula masuk pergi beli barang dapur dulu..
n then g jalan-jalan servey handphone yang saya nak..
dah dapat jumpa..
nanti ayah saya akan belikan... nak tahu handphone apa ??
*samsung galaxy s2*
harap-harap impian tercapai dapat pegang dan memilikinya..
huhuhu..
selepas too pergi kedai buku popular beli novel..
dah too jalan-jalan kat macam-macam kedai lah..
ayah ajak makan di wendys..
sdap la gak..
nak tahu air dia boleh isi dan tambah banyak kali..
sampai anda tak terlarat lah.. <senang cakap>

selepas too berhenti econsave..
beli barang skit..
terus balik rumah..
penat kowttt seharian keluar..
makan dah banyak kali..
sampai tuncit la perut saya niey..

sekarang masa untuk membersihkan diri...
sampai bertemu lagi dalam blog nieyyy :)

p/s: kpda kaki-kaki bershopping macam saya niey..
      keluarkan duit anda secukup mungkin..
      elakkan daripada pembaziran...
      jimat-jimatlah duit too skit :)

No comments:

Post a Comment